Szybkie pytanie

Za pośrednictwem poniższego formularza można wysłać każdego rodzaju pytanie bądź uwagę.
Wysłany tekst zostanie doręczony pod adres info@zegary-scienne.pl.

Firma:
Imię i nazwisko:
E-mail:
Twoje pytanie:
Kontrola antyspamowa:

captcha Spróbuj z innym obrazkiem

Proszę przepisać tekst z obrazka:

Regulamin reklamacyjny

Klient ma możliwość wykorzystania okresu do zastosowania prawa z odpowiedzialności za wady sprzedanych przedmiotów,
w okresie 24 miesięcy od otrzymania towaru.​

Jak postępować w przypadku reklamacji:

·         Towar reklamuje ten, kto go zamówił. W przesłanej reklamacji należy podać swój numer telefonu lub adres e-mail w celu szybkiego połączenia się w razie ewentualnych niejasności.

·         Towar należy wysłać z obustronnie wypełnionym formularzem reklamacyjnym, który znajduje się w dolnej części faktury lub z listem przewodnim, wraz z dokładnym opisem wady. Prosimy wybrać żądany sposób rozwiązania reklamacji (wymiana towaru, zwrot pieniędzy).

·         W przypadku wymiany uszkodzonego towaru ze zestawu (tzn. z kilku sztuk w opakowaniu), należy przesłać tylko uszkodzoną część, a nie cały zestaw. Odnosi się to również do sytuacji, w której produkt składa się z kilku elementów, a uszkodzony został tylko jeden element tego produktu.

·         Towar należy przesłać najlepiej w oryginalnym opakowaniu. Użyty już towar lub część ze zestawu należy odpowiednio zapakować i zabezpieczyć.

·         Paczkę należy wysłać jako przesyłkę zwyczajną lub poleconą. Dowód nadania zalecamy zachować jako potwierdzenie o wysłaniu. Prosimy nie wysyłać przesyłek za pobraniem. Nie mamy możliwości odbioru w ten sposób wysłanych paczek.

Adres do przesyłania reklamacji:

BB promo s.r.o.
Designove hodiny
ul. Konevova 2660/141
13000  Praga

Kontakty:
centrum obsługi klienta: +420 602 722 825 = mówimy po polsku
pytania: info@zegary-scienne.pl

   
     Rozpatrywanie reklamacji:

·         Reklamacje są rozpatrywane w możliwie najkrótszym czasie, napóźniej jednak w ustawowym teminie 30 dni. Okres ten rozpoczyna się od daty dostarczenia przesyłki.
W przypadku towaru reklamowanego w punktach sprzedaży, okres rozpoczyna się od daty przekazania towaru do reklamacji.

·         W przypadku uznanego roszczenia o wymianę towaru, koszty za przesyłkę ponosi nasza spółka. W przypadku wyboru zwrotu pieniędzy, zostaną one wysłane przelewem bankowym lub na żądanie przekazem pocztowym.

Partnerzy
Metody płatności